Του Στράτου Μόρφη*
Σωστό -πολύ σωστό – το αίτημα των imaginistas για τη διατήρηση μόνο του κτιρίου του παλιού παντοπωλείου του Σκαβάντζου και την ανάδειξή του σε χώρο πολιτισμού κλπ.
Η ομολογουμένως αρκετά αργή αντίδρασή τους, μιας και οι ίδιοι έχουν ταυτιστεί με την δημοτική παράταξη της Δημοτικής Αρχής, αφού συμμετέχουν σε αυτή και έχουν στηρίξει και τον αρμόδιο για το γκρέμισμα Αντιδήμαρχο, άσχετα αν του κάνουν κριτική τώρα και άρα ήξεραν και αυτοί το τι θα επακολουθήσει σχετικά με το γκρέμισμα, δείχνει την ευαισθησία των ανθρώπων που αντέδρασαν. Ωστόσο, από την άλλη πλευρά δείχνει και το «αυτονόητο» για όσους «παροικούν στην Ιερουσαλήμ».
Η ομολογουμένως αρκετά αργή αντίδρασή τους, μιας και οι ίδιοι έχουν ταυτιστεί με την δημοτική παράταξη της Δημοτικής Αρχής, αφού συμμετέχουν σε αυτή και έχουν στηρίξει και τον αρμόδιο για το γκρέμισμα Αντιδήμαρχο, άσχετα αν του κάνουν κριτική τώρα και άρα ήξεραν και αυτοί το τι θα επακολουθήσει σχετικά με το γκρέμισμα, δείχνει την ευαισθησία των ανθρώπων που αντέδρασαν. Ωστόσο, από την άλλη πλευρά δείχνει και το «αυτονόητο» για όσους «παροικούν στην Ιερουσαλήμ».
Και αυτό είναι, ότι πάντοτε, στα μέχρι σήμερα δημοτικά δεδομένα, «κουμάντο» κάνουν οι «επαΐοντες» και οι «σχετικοί» είτε είναι Αντιδήμαρχοι, είτε είναι Δήμαρχοι, είτε όχι.
Δυστυχώς το χειρότερο είναι ότι όπως και στα περισσότερα θέματα, ούτε έγινε διαβούλευση με τους κατοίκους, ούτε καν παρουσιάστηκε πριν το γκρέμισμα, το σχέδιο πάνω στο οποίο κινήθηκε η δημοτική αρχή, απλώς χρησιμοποίησε σαν ένα ακόμη «πουκάμισο αδειανό» το σύνθημα πίσω από το οποίο κρύβονται οι περισσότεροι.
Ότι το έκαναν για την «Ελλάδα ρε γαμώτο», στην παρούσα δε περίπτωση για το «ανολοκλήρωτο αίτημα δεκαετιών των δημοτών μας»….
Δυστυχώς το χειρότερο είναι ότι όπως και στα περισσότερα θέματα, ούτε έγινε διαβούλευση με τους κατοίκους, ούτε καν παρουσιάστηκε πριν το γκρέμισμα, το σχέδιο πάνω στο οποίο κινήθηκε η δημοτική αρχή, απλώς χρησιμοποίησε σαν ένα ακόμη «πουκάμισο αδειανό» το σύνθημα πίσω από το οποίο κρύβονται οι περισσότεροι.
Ότι το έκαναν για την «Ελλάδα ρε γαμώτο», στην παρούσα δε περίπτωση για το «ανολοκλήρωτο αίτημα δεκαετιών των δημοτών μας»….
Και «παρέμεινε», προς «δόξαν της ιεροσύνης», το τσιμεντένιο τερατούργημα του ογκωδέστατου ναού, που τώρα πίσω από τα γκρεμισμένα μπάζα, αναδεικνύει και τους «υποκριτές και τους φαρισαίους».Με τους περισσότερους-ες από τη συγκεκριμένη ομάδα των imaginistas, διατηρώ φιλικές σχέσεις, ανεξάρτητα από τις πολιτικές ή άλλες μας διαφορές.
Ωστόσο έχω διαπιστώσει –εντάξει, είναι υποκειμενικό-, ότι το κατά άλλα σημεία θετικό αισθητήριό τους, αρκετές φορές βρίσκεται εν υπνώσει…
Ωστόσο έχω διαπιστώσει –εντάξει, είναι υποκειμενικό-, ότι το κατά άλλα σημεία θετικό αισθητήριό τους, αρκετές φορές βρίσκεται εν υπνώσει…
Και όπως τα περισσότερα μέλη της Δημοτικής Αρχής, που εσχάτως «ανακάλυψαν»
τα «αντιμνημονιακά τους αισθήματα», ξεχνώντας όμως τις «μνημονιακές τους πρακτικές», έτσι και οι φίλοι μου οι imaginistas, αδυνατώντας, πιστεύω, να πείσουν για το αντίθετο, όσο και …αν, φαντάζουν σαν τον «πατροκτόνους» που ζητάνε επιείκεια από το δικαστήριο, επειδή….είναι ορφανοί…
τα «αντιμνημονιακά τους αισθήματα», ξεχνώντας όμως τις «μνημονιακές τους πρακτικές», έτσι και οι φίλοι μου οι imaginistas, αδυνατώντας, πιστεύω, να πείσουν για το αντίθετο, όσο και …αν, φαντάζουν σαν τον «πατροκτόνους» που ζητάνε επιείκεια από το δικαστήριο, επειδή….είναι ορφανοί…
* ο Στράτος Μόρφης είναι δημότης Μπραχαμίου
& μέλος του ΣΥΡΙΖΑ Αγίου Δημητρίου